My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Wednesday, January 29, 2014

#COKLAT itu CINTA? atau #CINTA itu COKLAT?

Salam Ouls dan hye to ouls Chocoholics...

Hope anda semua ceria-ceria sambil berCOKLAT...Seperti tajuk entri kami ni....nak jugak kaji sekejap....#COKLAT itu CINTA? atau  #CINTA itu COKLAT?  Mana satu ya?

Sebenarnya...kedua-duanya saling berkaitan... betul tak? ke tak betul?....

COKLAT membawa banyak manfaat apabila kita memakannya...antaranya ialah...ia memberi tenaga segera dan juga membantu menghilangkan stress...sebab...bila makan COKLAT anda akan rasa HAPPY je... rasa BAHAGIA je....Tak percaya ke?   Kena Percaya...Sebab...COKLAT merupakan antara HADIAH PILIHAN sama ada untuk YANG TERSAYANG mahupun apa jua MAJLIS-MAJLIS ISTIMEWA...

Sambil-sambil anda ulang COKLAT itu CINTA? atau CINTA itu COKLAT?....bolehlah lihat-lihat lagi beberapa foto untuk anda semua mendapatkan idea...

Untuk FREE sampel... ye ..kalau nak rasa COKLAT ni PERCUMA... just tinggalkan nama, alamat penuh & no telefon anda ke 012 35 18 130...  Masuk terus dalam hand set anda tu... 012 35 18 130.

Jaga GIGI, jaga KESIHATAN...ya...jangan salahkan COKLAT ok...makan apa pun tolong BERSEDERHANA.... obes ke, rongak ke bukan sebab COKLAT tau.... tapi sebab diri kita sendiri...

Hingga bertemu kembali...

Coklat Istimewa Dalam Bakul Khas untuk Ms Wong
Tema   :   Tahniah
Warna :   Pink & Putih
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti Istimewa MyLoveChocxs  ( nak rasa? FREE...cepat sms nama, alamat dan no telefon ke 012 35 18 130 )

Permintaan Tambahan :   Cute Teddy Bear, Huruf " Ms Wong " &
                                      " Congrats For SISC+ and Happy New Year " dan 
                                      kad kecil.

Nota   :    Di dalam bakul istimewa ini terdapat Coklat 25pcs sekotak, coklat              3pcs ada 2 kotak dan coklat 4pcs sekotak.  Dalam bakul ada 8pcs bunga Coklat.  Kotak-kotak  ini boleh di lihat pada gambar - gambar yang disertakan di bawah.

Coklat Dalam Kotak Istimewa
Tema   :   Tahniah
Warna :   Pink & Putih
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti Istimewa MyLoveChocxs ( nak rasa? FREE...cepat sms nama, alamat dan no telefon ke 012 35 18 130 )

Permintaan Tambahan :   " Congrats For SISC+ and Happy New Year ", hiasan riben & bunga di luar kotak 
  
Coklat 3pcs dan juga 4 pcs - boleh juga dibuat DOORGIFT

Jambangan Bunga Istimewa khas Dari Isteri untuk Suami di Terengganu
Tema   :   Hadiah
Warna :   Pink & Ungu
Coklat :   Coklat Gelap dengan Inti Istimewa MyLoveChocxs ( nak? FREE tau...beri kami nama, alamat & no telefon ke 012 35 18 130..tak percaya? cuba dulu.... )

Permintaan Tambahan :   Menggunakan Fresh Flower, 4pcs Roses , 4pcs Carnation dan baby breath. Selain itu huruf " Luv U B "...  Amacam? Coklat yang anda hadiahkan kat orang istimewa anda.... ADA macam ni tak?....ha3....ADA tak?...TAK ADO,kannn....? Ini baru dipanggil ISTIMEWA...dibuat KHAS...barulah si penerima pun rasa BAHAGIA & Luar Biasa...

Jambangan Bunga Coklat Saiz Sederhana & Simple
Tema   :   Perpisahan
Warna :   Pink & Purple

Coklat :   Coklat Gelap dengan inti Istimewa MyLoveChocxs ( nak rasa? FREE...cepat sms nama, alamat dan ke 012 35 18 130 )


Jambangan Bunga Coklat

Tema   :   Hadiah untuk Sahabat
Warna :   Pink & Purple
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti Istimewa MyLoveChocxs ( nak rasa? FREE...cepat sms nama, alamat dan no telefon ke 012 35 18 130 )







No comments:

Post a Comment