My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Saturday, March 5, 2011

Chocolate4...

Dearest Chocolate Lovers...

Akhirnyer siap juga my chocxs...Still...ade new lesson for me...to my dearest chocxs lover...Saye lupa nak inform...saya cuma akan menerima tempahan selewat2nyer 2 ( dua ) hari dari tarikh anda memerlukan coklat tersebut.  Ini adalah untuk saya memastikan coklat saya berada di tahap & kualiti yg paling baik dalam bntuk rasa, rupa bentuk coklat & segala2nyer...

                                                                    Price : MYR 15.00
                          Customer can request : colour, filling, flavour, wrapping & theme


  Price : MYR 18.00
                       Customer can request : colour, filling, flavour, wrapping & theme

 Seperti yg anda semua maklum, coklat praline saya adalah home made & anda berhak memilih rasa, inti, warna & tema coklat anda....so, utk memastikan anda semua puashati dgn pesanan coklat anda itu, maka saya amat berharap tempahan dibuat selewat2nyer 2 ( dua ) hari dari tarikh anda inginkan pesanan tersebut di ambil...Sbb saya amat mementingkan kualiti coklat saya....Saya mahu anda juga gembira dgn hasil coklat saya....Neway, nite & take good care....

No comments:

Post a Comment