My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Monday, March 14, 2011

Chocolate6...

Dearest Chocolate Lovers,

Seperti biasa...I just menulis nih untuk bagi you all lagi ideas about the chocxs...Sometimes, people akan relate chocxs with kasih sayang, tanda penghargaan, untuk membuat org hepi happy atawpon apa-apa ajelah sebab sekalipun...Yang pastinya tujuan memberi coklat adalah untuk menggembirakan...

Anyway...tak pernah dengar lagi org bg coklat pasal nak cari gaduh dengan org sekeliling ataupon nk memutuskan hubungan...He3...Yang saya pasti tujuan memberi ataw menghadiahkan seseorg dgn coklat yg sgt special....ia memberi 1001 makna yg pastinya ia berniat baik...

Samalah juga dgn diri saya....saya harap anda semua juga turut bergembira dengan coklat saya & harapan saya ialah semua org rasa hepi bila makan coklat ini....Still, tak pernah dengar lagi org nak cari pasal ataw bergaduh dengan memberi seseorg dgn hadiah coklat...

As usual, jangan malu...jangan segan...kalau nak tester, just email me ataw contact my mobile....ataw...jika nak order, sila2 lah hubungi saya...jangan Lupa....ade " Hari Ibu & Bapa", " Hari Guru", " Hari Pekerja", " Harijadi Bos ke"...He3..."Hari Pertunangan", " Hari Pernikahan ",  "Hari Ulangtahun Perkahwinan", " Hari Jadi" dan segala macam harilah...makan coklat hari2 pon bley...tp jgn mls gosok gigi....Amalkan amalan idup yg sihat....Jgn mls bersenam....

He3...Orait...Ingat Coklat...Ingatla saya...mylovechocxs....Here a few photo utk bg lagi idea kat u all....Nite. & Take good care...

Chocxs in Love Box
Price: MYR 18.00 ( exclude posting charge )
Customer may request : Image, flavour, colour, filling, theme & wrapping

Round Choc with Edible Image
Price: MYR 1.50
Customer may request : Image, flavour & wrapping

No comments:

Post a Comment