My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Tuesday, June 26, 2012

Coklat = Mylovechocxs...

Dear Ouls,

Salam to all...thanx sudi singgah2 lalu lalang kat blog saya ni...Thanx jugak sbb sudi2 order...Thanx3...to yg repeat order...Anda yang tengah baca ni ... bila lagi? he3... Kalau x pasti akan rasa mylovechocxs ni, marilah minta free sample dari saya...Tapi...seperti yg di pesan, kalau nak sampel free, sila bagthu awal2 n kalo nak collect direct dgn saya, masa amik adalah dari pukul 7pm-9pm sahaja...Ingat tu...bagi yang nak saya pos ke ataw apa2 permintaan la, sila2 la text / call me at 012 35 18 130....cepatla key in dalam enset yang canggih2 anda tu.....saya ulang... 
012 35 18130...Ingat Coklat = Ingatla Mylovechocxs...

Ni ada lagi pic2 yang bole anda tgk n jadikan idea untuk anda order...sebelum terlupa...nantikan entri saya untuk Hari Raya Aidilfitri nanti...apa2 pon sekarang dah bulan Syaa'ban..So...banyak2 la kita menambahkan amal kita sementara menanti kedatangan Ramadhan...

Seperti biasa...amalkan lah pemakanan yang sederhana...apa2 pon kalo amik berlebihan, memang la tak baik untuk kesihatan...Rajin2lah bersenam, gosok gigi, lawat doktor gigi & amalkan gaya idup yang sihat...
Coklat = Mylovechocxs....Take care ya....012 35 18130


Jambangan Bunga Coklat
Tema : Coklat Salam Perkenalan
Warna : Biru & Kuning
Coklat: Coklat Gelap
Permintaan tambahan : Huruf "Mirul", Soft Toys & Bakul Kecil



Jambangan Coklat Dalam Bakul
Tema : Perkahwinan
Warna : Ungu & Putih
Coklat : Coklat Gelap


Coklat 15 Kaviti
Tema: Harijadi
Warna : Pink + Kuning
Coklat : Mix ( Coklat Gelap + Almondnella & Coklat Gelap + Pnut Butter Almond Cornflakes )
Permintaan Tambahan : Huruf " Hepi B'Day", Riben & Hiasan Kotak


Bahagian Luar Kotak

No comments:

Post a Comment