My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Monday, June 4, 2012

~ MyLoveChocxs...Coklat Kasih Sayang ~

Hye Ouls,

First of all...Thanks kepada Yang Telah Menempah, Terima kasih kepada yang repeat order, Thanx kepada Yang Sudi Promote & Terima Kasih juga kepada yang sudi lalu lalang kat Blog saya ni...

So, seperti biasa... Saya akan update foto2 terbaru untuk tatapan anda semua...maybe juga boleh bagi idea kepada anda semua ...apa yang boleh dibuat dengan coklat home made ni...Maksud saya, selain makan macam biasa kat depan TV atau depan laptop, sebenarnya home made coklat ini juga boleh melahirkan ekspresi Kasih Sayang...Contohnya, boleh dijadikan hadiah istimewa, tanda penghargaan dan banyak lagi...he3

So, inilah dia model2 coklat saya yang telah ditempah...he3...anda yang baca ni, bila lagi? hehehe...tak susah...kalau anda berminat nak tempah, nak tanya ataw nak tester, sila2 la text /  call saya di 012 35 18 130...saya ulang...012 35 18 130...macam biasa, amalkan cara hidup yg sihat tanpa menyalahkan coklat...sentiasa gosok gigi, makan bersederhana, rajin2 lawat doktor gigi & ingat coklat home made...ingatlah MyLovechocxs...

Coklat Dalam Bakul Saiz Kecil
Tema :   Hadiah
Warna Tema :  Biru
Coklat : Coklat Gelap tanpa inti
Permintaan Tambahan : Soft toys + nama ' ibrahim'



Pandangan dari atas - coklat dalam bakul kecil

Coklat dalam Bakul Kecil
Tema : Penghargaan
Warna : Pelbagai ( bakul ); coklat ( pink )
Coklat : Coklat Gelap tanpa inti


Hadiah penghargaan seorang guru kepada rakan2 nya

Coklat Hadiah Harijadi untuk Alfredo
Tema : Harijadi
Warna : Hitam & Putih ~ Klasik/ simple
Coklat : Coklat gelap dengan inti My Almondnella + My Pnut Butter


Hadiah perkahwinan utk Mr M Shasidaran & Wife
Tema :  Hadiah Perkahwinan
Warna : Pink + Ungu
Coklat : Coklat gelap tanpa inti

Terima kasih ~ tetamu majlis
Tema :  Majlis Aqiqah ~ untuk diberikan kepada tetamu
Warna : Biru + cream
Coklat : Coklat gelap tanpa inti

No comments:

Post a Comment