My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Monday, October 28, 2013

Coklat Kreatif

Salam Ouls...

Harap anda semua sihat & beroleh keberkatanNya...saya masih lagi beroperasi cuma agak kurang masa untuk meng"update" blog saya nih...Saya nak share banyak perkara tentang coklat yang mungkin anda semua tidak tahu...saya cadangkan jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut contohnya cara-cara membuat coklat, tip2 coklat ataupun gubahan coklat, sila-sila contact saya di 012 35 18130.. saya boleh juga dihubungi melalui FB page, cuma jika anda ingin jawapan segera, adalah lebih baik hubungi melalui telefon.

Jangan risau...khidmat rundingan / tip2 ini adalah 100% PERCUMA.  Saya seronok untuk berkongsi ilmu saya kepada anda...bukan apa, dari kita buang masa dengan aktiviti yang tidak bermanfaat, bukankah lebih baik kita buat benda-benda yang berguna untuk kita sekeluarga...contoh...belajar la buat coklat atau kalau minat benda kreatif...belajar la gubahan coklat...bukan saja ia memenuhi masa dengan benda yang baik, ia juga boleh menjana pendapatan sampingan buat anda semua...

okey..kat sini ada lagi gambar yang saya nak upload...mungkin jugak anda boleh dapat idea dari foto2 ni...saya di sini membantu anda menyelesaikan masalah anda mencari hadiah yang kreatif, memuaskan hati si penerima dan yang penting kualiti rasanya tak dapat di sangkal lagi.  Kalau tak, takkan ada ulangan dari pembeli-pembeli sebelum ni...

okey...lupa nak bagitahu, saya juga menerima tempahan untuk dulang hantaran sama ada perkahwinan, pertunangan atau apa jua majlis istimewa anda.

so, yok tengok foto...

Gubahan Coklat Cinta Mimi & Amri
Tema   :   Perkahwinan
Warna :   Pink
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti special MyLoveChocxs
Permintaan tambahan :   tulisan nama pengantin - Mimi & Amri

Hantaran istimewa Coklat Cinta Fatyn & Hanif
Tema   :   Pertunangan
Warna :   Pink & Putih
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti special MyLoveChocxs
Permintaan tambahan :  tulisan " Fatyn love Hanif - 12/10/13 - Selamat Bertunang "

Doorgift Lollichoc - Star
Tema   :   Majlis Harijadi
Warna :   Hijau
Coklat :   Coklat Gelap tanpa inti
Permintaan tambahan :   Lolichoc bentuk bintang

Hantaran Perkahwinan - tempahan Puan Ira
Tema :   Perkahwinan
Warna :   Merah & Putih
Coklat :   Coklat Gelap dengan inti special MyLoveChocxs
Permintaan tambahan :  tulisan " Selamat Pengantin Baru "

Terima kasih kepada yang sudi menempah...yang suka tempah berkali-kali macam Puan Ira pun saya nak ucap terima kasih...sokongan anda semua amat saya hargai...

Pasal HARGA....anda jangan risau....call / sms je tanya saya....tak perlu risau...kalau tak, takkan ada yang sudi order berkali-kali,kan? hahaha...HARGA saya sangat BERPATUTAN dengan KUALITI, KREATIVITI & RASA yang ditawarkan...oh ye...TAK CUBA, mana nak TAHU?....jangan segan silu....kalau nak sampel percuma, sila sms nama, alamat dan no telefon anda....yok! 012 35 18 130....

hingga bertemu lagi...saya doakan kesejahteraan & kebahagiaan untuk anda semua...take care ya!

No comments:

Post a Comment