My LoveChocxs

My LoveChocxs

Welcome...

Tuesday, October 29, 2013

#Deepavali Chocolate

Hye Ouls Chocolate Lovers!

Sempena nak Deepavali hujung minggu ni, saya berbesar hati nak bagi tawaran gila istimewa untuk semua.  Sebagai warga Malaysia yang hidup harmoni..         
( macam wakil rakyat lak...ha3 )...okey...okey...

Saya nak bagi tawaran istimewa sebenarnya...Maklumlah bulan Oktober ni bulan saya. Birthday saya dalam bulan ni...Jadinya sempena kegembiraan saya menambah angka usia saya dan juga sempena Deepavali yang bakal disambut oleh semua penganut Hindu pada November ini, saya nak bagi TAWARAN ISTIMEWA.

50% diskaun pada semua yang menempah sebelum atau sehingga 31hb Oktober ini.  Ada berapa hari saja ni. Apa lagi? kalau lambat...harga kembali menjadi harga biasa.  Tak PERCAYA?  Sila dail / sms ke talian 012 35 18 130...masuk terus dalam contact kat telefon tu...012 35 18 130....

To ouls my Indian friends...Happy Deepavali...tak sabar sih nak makan payasam   ( kalau salah eja harap maaf ye...)..tose ngan kari ayam...amboi...sedapppnye....best best best...ni yang seronok to be a Malaysian...Hope we live respect & loving each other...kan seronok macam tu...okla...Sambil pergi beraya tu, kan lagi best kalau bawak hadiah istimewa macam COKLAT...lagi la manis je kenangan raya anda...

Jangan Lupa MyDISKAUN tu...jangan segan-segan...nak tahu rasa COKLAT ni ok ke? boleh je REQUEST FREE SAMPLE....just sms nama, no telefon dan alamat anda...COKLAT tester PASTI akan sampai ke rumah anda / rakan anda.  Till we meet again.  Take Care...rajin2 gosok gigi dan bersenam...

Coklat Deepavali

No comments:

Post a Comment